مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-05فرهنگي

 چهار مدیر آموزشگاه آزاد هنری خراسان شمالی کارت صلاحیت تدریس گرفتند


سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صدور کارت صلاحیت تدریس برای مدرسان آموزشگاه های آزاد هنری، - ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صدور کارت صلاحیت تدریس برای مدرسان آموزشگاه های آزاد هنری، گفت: چهار نفر از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری استان کارت صلاحیت تدریس دریافت کردند.

ابوالحسن حیدری، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه صدور کارت صلاحیت برای نخستین بار، در پنج استان کشور از جمله خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران و همدان اجرایی شده است، وی افزود: شعبان اسلامی ، محمد رضا رحیمی ، دانوش جبار ایمانی و علی رحیمی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در رشته موسیقی و خوشنویسی هستند که کارت صلاحیت تدریس برای آن ها صادر شده است.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای الکترونیکی شدن مجوزهای آموزشگاه های آزاد هنری، افزود: در همین راستا تمام آموزشگاه های آزاد هنری باید با مراجعه به سامانه .

www.

sso.

farhang.

gov.

ir اقدامات لازم را انجام دهند.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه مجوز آموزشگاه های آزاد هنری به صورت دائمی خواهد شد، افزود: بعد از دائمی شدن پروانه ها نظارت های بیشتری بر فعالیت آموزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 چهار مدیر آموزشگاه آزاد هنری خراسان شمالی کارت صلاحیت تدریس گرفتند

 چهار مدیر آموزشگاه آزاد هنری خراسان شمالی کارت صلاحیت تدریس گرفتند